عصب کشی دندان کودکان

برخی از والدین به سبب تجربه تلخی که از عصب کشی دندان های خود در بزرگسالی داشته اند، عصب کشی دندان کودکان را نیز پروسه ای پیچیده، دردآور و خارج از توان تحملی کودکان می دانند. در حالی که خانم دکتر مریم حاجی احمدی به عنوان بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان در پاسخ به نگرانی والدین در این باره معتقد است عصب کشی دندان کودکان پروسه ای کاملا متفاوت از بزرگسالان داشته و دارای پیچیدگی ها و درد زیاد عصب کشی دندان بزرگسالان نیست.

عصب کشی دندان کودکان

جلوگیری از نیاز به عصب کشی دندان در کودکان

نه تنها در مورد عصب کشی دندان بلکه در مورد هر مشکل سلامتی و زیبایی دیگری در کودکان و بزرگسالان پیشگیری بهتر از درمان است. والدین گرامی برای آنکه کودکانشان احساس ناخوشایند عصب کشی دندان را تجربه نکند می توانند چکاپ های دوره ای (هر ۳- ۶ ماه یک بار) دندانپزشکی کودکان خود را به صورت مرتب انجام دهند تا وجود هر گونه پوسیدگی در دندان های کودکان در مراحل اولیه تشخیص و برطرف شود و نیازی به انجام پروسه های پیچیده همچون عصب کشی دندان کودکان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:
کدام موارد نشان دهنده این است که دندان فرزندمون نیاز به عصب کشی دارد؟

درد عصب کشی دندان کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان با استفاده از بی حسی مناسب سعی می کند درد عصب کشی در کودکان را در حین انجام کار و حتی پس از آن به حداقل برساند اما در مواردی که پالپ های دندان یا همان قسمت های داخلی دندان درگیری طولانی مدتی با عوامل پوسیدگی زا داشته اند و آسیب های شدیدی (همچون عفونت یا التهاب) را به وجود آورده اند ممکن است ایجاد درد به هنگام یا پس از عصب کشی احساس شود.

جهت استفاده از خدمات دکتر مریم حاجی احمدی به عنوان بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان در این زمینه می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹ و ۰۳۱۳۶۲۸۱۵۳۱ تماس حاصل و هماهنگی های لازم را جهت دریافت نوبت انجام دهید.

دکتر مریم حاجی احمدی | متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان

دکتر مریم حاجی احمدی

🏵رتبه دوم بورد تخصصی کشور

🏵عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

آشنایی با خدمات خانم دکتر:

بیشتر بخوانید:
ارتودنسی متحرک کودکان

انجام خدمات دندانپزشکی کودکان تحت آرامبخشی و بیهوشی عمومی

جهت کسب اطلاعات تماس به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید.